Ski centar broj 1 u Bugarskoj-spoj starog grada i savremene arhitekture sa lepotom i komforom u podnožju veličanstvenog pirinskog masiva, nalazi se na 160 km od Sofije. Spoj lepote nacionalnog parka „Pirin“ i raznolikosti živopisnih predela sa luksuznim, novim hotelima i savremenim sistemom staza i ski liftova, pretvaraju mali grad Bansko u najprestižniji skijaški Tražeći pravu alternativu za Alpe, ovde ćete naći staze za sve ukuse: od blago kosih za početnike do strmih, ponegde gotovo vertikalnih padina, za one koji dobro skijaju. Turisti se odlučuju za Bansko i zato što je ovde najduža skijaška sezona u Bugarskoj, od decembra do maja, obilne snežne padavine i postojan snežni pokrivač. U ski centru Bansko svi hoteli sa 4* nude besplatno korišćenje bazena, fitnes-a, saune, ski garderobu, a mali porodični hoteli ostavljaju tople uspomene na lokalnu srdačnost i gostoprimstvo. Jedinstvena kombinacija ski centra i gradića bogatog kulturno – istorijskog nasleđa učinila je Bansko idealnim mestom za zabavu. Tradicionalne ‘mehane’ nude domaću atmosferu koja podrazumeva dobru hranu, odlična pića i živu muziku. Mnoštvo kafića i barova nudi osveženje u svako doba, a diskoteke i noćni klubovi rade do ranih jutarnjih sati.
ORGANIZOVANI PREVOZ:
Organizovani prevoz putnika REALIZUJE SE AUTOBUSOM TOKOM JANUARA I FEBRUARA 2024. godine (u špicu zimske sezone), odnosno
AUTOMOBILOM/KOMBIJEM/MINIBUSOM TOKOM DECEMBRA 2023. I MARTA 2024. (tokom vansezone) :
Autobuski prevoz se realizuje visokopodnim autobusima turističke klase (audio, video, klima) na relaciji Beograd - Bansko – Beograd;
ZBOG PROMENA CENA NA TRŽIŠTU, MOGUĆA JE KOREKCIJA CENA ORGANIZOVANOG PREVOZA.
Povratak autobusa iz Banskog je poslednjeg dana boravka. Sakupljanje putnika je ispred hotela u unapred dogovoreno vreme.
PROGRAM PUTOVANJA:
Prvi dan: Polazak je DAN RANIJE U ODNOSU NA TERMIN IZ TABELE CENOVNIKA u 21:00 h, iz Beograda sa unapred dogovorenog mesta, a iz Niša sa
parkinga kod hipermarketa “DIS”. Dolazak u hotel ili apartman u prepodnevnim časovima. Ulazak u sobe posle 14:00h po lokalnom vremenu.
Drugi dan - poslednji dan: Boravak na bazi uplaćenih usluga.
Poslednji dan: Doručak za goste koji imaju uplaćenu uslugu BB, HB ili AI, napuštanje hotela ili apartmana je najčešće do 12:00 h po lokalnom vremenu
ili ukoliko je drugačije navedeno na recepcijama hotela. Polazak za Srbiju autobusom u poslepodnevnim časovima po lokalnom vremenu (o tačnom
vremenu polaska za Srbiju putnici će biti obavešteni od strane vodiča ili predstavnika). Dolazak u kasnim večernjim satima.
***U pojedinim smenama moguce je da će polazak biti pomeren ranije/kasnije kako bi se izbeglo putovanje tokom praznika i proslava.
NAPOMENE ZA PREVOZ:
Prtljag: Putnici u prtljažnik mogu uneti maksimum 2 torbe srednje veličine po putniku. Ova napomena je stavljena kako bismo izbegli neprijatne
situacije koje se dešavaju kada pojedini putnici ponesu previše prtljaga i time ograničavaju komfor ostalih putnika u autobusu.
Maske: U skladu sa epidemiološkim merama, svi putnici su u obavezi da nose maske.
Sedište u autobusu: Ukoliko stranke žele da sede na tačno određenom sedištu u autobusu, doplata je 1.000 din po sedistu. Prilikom rezervacije
prevoza obavezno je naglasiti da li stranke žele određeno sedište u autobusu.
POSEBNE NAPOMENE:
Ovaj program putovanja sačinjen je na osnovu uslova koji su na snazi u trenutku objavljivanja, što znači da, usled okolnosti koje su uzrokovane epidemijom ili pandemijom
Covid -19, ili iz drugih objektivnih razloga, može doći do promena, na koje organizator putovanja ne može uticati, a koje se tiču raspoloživosti smeštajnih kapaciteta, načina
usluživanja obroka, odsustva pojedinih sadržaja u hotelu, važećih pravila za pojedine vrste prevoza, pravila za prelazak granica i sl. što molimo da imate u vidu. U
Imajući uvidu specifičnost novonastale situacije usled pandemije Covid -19, obaveza je putnika da se precizno upozna sa zdravstvenim i svim drugim propisanim uslovima,
koji su važeći u periodu realizacije putovanja, kako u RS tako i u tranzitnim i odredišnim destinacijama, te da uslove striktno poštuje, kao i da sledi propisana pravila ponašanja i
uputstva nadležnih u svim segmentima putovanja. Organizator putovanja nema bilo kakvih ingerencija niti mogućnosti da predviđena pravila i uslove menja, niti da svoje putnike
amnestira od eventualnih posledica kršenja obvezujućih normi. Obaveza je putnika da poseduju masku tokom realizacije organizovanog prevoza. Putnik potvrdjuje da je upoznat
sa mogućnostima promene formalnih uslova zahtevanih od strane nadležnih epidemioloških i državnih vlasti, procedura (popunjavanje odredjenih formulara na granici, posebni
testovi koje zahteva odredišna ili tranzitna zemlja, eventualna izolacija u slučaju ne ispunjavanja uslova prelaska granice itd.) od trenutka zaključenja ugovora pa do završetka
putovanja.
OPŠTE NAPOMENE:
U većini hotela ulazak u sobe prvog dana je posle 14 h po lokalnom vremenu.
Potvrda rezervacije hotela se dobija u roku od 48 h. U slučaju nedobijanja potvrde, kupac ima pravo na povraćaj celokupnog iznosa uplaćenog za rezervaciju.
Cene su izražene u evrima, a plaćanje se vrši u dinarima po prodajnom kursu Banke Intese na dan plaćanja. U slučaju poremećaja na tržištu roba i usluga, organizator
zadržava pravo korigovanja cena za neplaćeni deo aranžmana.
OSIGURANJE: Prodavac na ovlašćenom prodajnom mestu dužan je da ponudi putniku zdravstveno putno osiguranje i informiše ga o postojanju osiguranja od otkaza
aranžmana prema uslovima i tarifama Sava osiguranja. Ovim osiguranjem putnik, odnosno osiguranik je pokriven za sve nepredviđene i hitne medicinske intervencije, kao i
troškove medicinske evakuacije i repatrijacije. U slučaju nastanka osiguranog slučaja, u toku putovanja, dovoljno je prezentovati pasoš i pomenutu polisu za pokriće svih
troškova u roku utvrđenim uslovima zdravstvenog putnog osiguranja. Ukoliko putnik poseduje neku drugu individualnu polisu zdravstvenog putnog osiguranja, molimo da
se kod te osiguravaju će kompanije informiše o proceduri aktiviranja iste.
U slučaju neadekvatnog smeštaja ili bilo kog drugog problema, mole se putnici da o tome obaveste ORGANIZATORA PUTOVANJA prvog dana boravka. Napominjemo da
reklamacije za koje agencija sazna poslednjeg dana boravka ili po povratku putnika neće biti razmatrane. Molimo vas da se u slučaju bilo kakve incidentne situacije obratite
nadležnim organima zemlje u kojoj boravite. Organizator putovanja je jedino ovlašćen da vam pomogne u posredovanju između vas i nadležnih organa.
Ski & Sun Travel zadržava pravo izmena u redosledu i vremenu realizacije turističkog programa tokom putovanja zbog vanrednih okolnosti na licu mesta (zakašnjenje ili kvar
prevoznog sredstva, radovi na putu, gužve u saobračaju, štrajkovi i slično).
Putnicima koji poseduju biometrijski pasoš Republike Srbije nije potrebna ulazna viza za zemlje Evropske unije, a Ski & Sun Travel ne snosi odgovornost u slučaju da
pogranične vlasti spreče izlazak putnika iz zemlje ili im onemoguće ulazak na teritoriju zemalja Evropske unije, zemalja u tranzitu ili u zemalje van EU, zbog neispravnih
dokumenata, učinjenog prekršaja ili nepoštovanja viznih ili carinskih propisa.
Zaustavljanje radi usputnih odmora predviđeno je na svakih 3 do 4 sata vožnje na usputnim stajalištima
Mole se putnici da se brižljivo staraju o svojim putnim ispravama, dokumentima, novcu, vrednim stvarima i prtljagu. Ski & Sun Travel ne snosi odgovornost za njihov
eventualni gubitak, krađu ili nestanak iz bilo kog razloga, tokom čitavog trajanja putovanja
Popusti za decu i treću odraslu osobu važe samo u pratnji dve punoplatežne osobe, s tim da lica kojima je odobren popust spavaju na pomoćnim ležajevima (fotelja, sofa na
razvlačenje, metalni ili drveni ležaj na rasklapanje sa tanjim dušekom), u tipovima soba koje dozvoljavaju smeštaj za više od dve osobe, osim ukoliko nije drugačije
navedeno u cenovniku. Ukoliko je dete u sobi sa jednom odraslom osobom, plaća punu cenu smeštaja, osim ukoliko nije drugačije navedeno u cenovniku. Deca do 2 godine
ukoliko ne plaćaju smeštaj I ishranu, moraju platiti sedište u autobusu. Krevetac za bebu u hotelu se plaća i uzima po ličnom zahtevu na recepciji, osim ukoliko nije
drugačije navedeno u cenovniku. Za ostvarivanje popusta kod dece, merodavan je datum rođenja i starost deteta u momentu putovanja.
U smeni 25.12.- 01.01. u nekim objektima obavezna je doplata za božićnu večeru. Raspitati se u agenciji.
U svim objektima gde ima ishrane, usluga je po principu samoposluživanja - izbor više jela, osim kada u hotelima boravi manje od 20 osoba kada se prelazi na "menu" -
klasičan način usluživanja (izbor tri jela). To se dešava najčešće na početku i na kraju sezone hoteli kada u hotelima nema dovoljno gostiju, hoteli zadržavaju pravo da,
otvoreni bufe-samoposluživanje (izbor više jela), za doručak i večeru serviraju kao kontinentalni doručak i večera set meni - posluženje za stolom (izbor 2 glavna jela).
Hoteli zadržavaju ovu mogućnost bez obaveza da umanje cenu boravka u hotelu.
Mole se svi putnici da pažljivo pročitaju napomene i Opšte uslove putovanja pre polaska na putovanje. Ski & Sun Travel smatra da se putnik u celosti upoznao sa
Opštim uslovima putovanja i programom putovanja potpisivanjem prijave (ugovora) za putovanje i uplatom akontacije.
Organizator putovanja je turistička agencija SKI & SUN Travel, licenca kategorije A, broj OTP 213/2021 izdata od Agencije za privredne registre od 01.12.2021. godine. Ski & Sun Travel poseduje
propisanu bankarsku garanciju u slučaju insolventnosti i naknade štete, kao i Ugovor o garanciji putovanja zaključen 19.11.2021. godine sa Primaocem bankarske garancije: Asocijacijom nezavisnih
turističkih agencija Srbije “ANTAS”, Beograd, ul. Balkanska 28, +381 11 3629 171, +381 63 7798 647, antas@verat.net . Davaoc garancije: Expobank a.d. Beograd, Dalmatinska 22, Aneks br.1 Garancije
br. 71/21. Iznos garancije: 50.000 evra. Uz ovaj program važe Opšti uslovi putovanja turističke agencije Ski & Sun Travel koji su sastavno deo prijave putovanja.